2014. március 24., hétfő

#1 DIY - Húsvéti tippek, ajándékötletek


Ehhez csak annyit fűznék, hogy kb. mi micsoda, illetve mi kell hozzá:
 - bababiskóta, vagy piskóta
 - perec
 - pillecukor
 - csokinyuszi


Ami kell: 
 - puding, vagy bármi édes krém
 - marcipán (répához) 
 - virágcserép (új)


Ami kell: 
 - szalvéta
 - tojás 
 - ragasztó
Egyszerű, de szerintem nagyon ötletes, én tuti, hogy ki fogom próbálni ;)


Nekem ez is nagyon tetszik, az asztal dísze lehet. 
 Ami kell:
 - tojás
 - festék
 - üveg
 - virágok


 Ezt megláttam, első reakcióm: Jujj, ezt imádom. 
 Ami kell:
 - marcipán
 - ételfesték
 - kókusz
 - tojás alakú gumicukor
 - krém / puding
 - egyenes gumicukor 
 - muffinforma


 Üdvözlőlap. szerintem nagyon cuki ^^

Ami kell: 
 - színespapír
 - ragasztó
 - olló


 Ajtódísz
 Ami kell: 
 - barka
 - masni
 - drót, vagy egyéb kötöző anyag


 Remélem hasznotokra válik, vagy legalább tetszenek, pár nap múlva jön a következő! :) Jó netezést, és iratkozzatok fel :* 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése